Saturday, June 14, 2008

با مهر تقدیم به دوستایی که رو خودشون عیب می ذارن ...MR. zo'afa


تو قدر خويش نداني ز دردمندان پرس
كز اشتياق جمالت چه اشك مي‌ريزند
"سعدی"
دایی احمدم (روحش شاد)یه دوستی داشت اسمش آقای ضعفا بود.آقای ضعفا معلم بود. خیلی چیزا ازش یاد گرفتم .آقای ضعفا وقتی چیزی یاد می داد اینجوری نبود که بگه این کار درسته یا نادرست.یه احساس بهم می داد منم می گرفتم حرفش رو.یادمه یه بار من رو برد حموم.داشت پشتم رو لیف می کشید .بهش گفتم:عمو من رون پام از جاهای دیگم خیلی بزرگتره( بچه های محل به این قضیه گیر داده بودند و منم خجالت می کشیدم) آقای ضعفا چی گفت؟هیچی...فقط با صدای بلند خندید.صدای خندش تو حموم پیچید.از اون روز به بعد دیگه نه خودم به رون پام گیر دادم نه گذاشتم کسی گیر بده

18 comments:

Anonymous said...

کاش منم يکيو تو زندگی داشتم که گاهی بهترين نظر رُ به بهترين شيوه ميداد
از بخت منم اونی که ازش انتظار ميرفت هم دريغ کرد
چه ميشه کرد

موفق باشی عزيز گل خيلي وقته منتظر پست جديدت بودم.

Anonymous said...

Che khandeyeh por signali !!!

Milad said...

میدانم و ممنون

Anonymous said...

گی فرهنگ بخوانید تا گی تر شوید
http://qulture.wordpress.com

Anonymous said...

مدت ها بود چنین شعری نخونده بودم!
به خاطر این شعر یک دنیا ممنون

تو قدر خويش نداني ز دردمندان پرس
كز اشتياق جمالت چه اشك مي‌ريزند

Anonymous said...

سلام دوست عزیز از ابراز احساساتتت و کامنتی که گذاشتی خیلی ممنونم .......

باران اشک

سپهر

HomoBoy said...

چه بچه محلهاي بي سليقه اي داشتي
آخه كي به رون گير ميده ؟؟؟؟؟
:) :) :D

Anonymous said...

بابا این بلاگ اسپات هم کلافم کرد

دیگه امشب میخواستم برات میل بزنم که
دیدم باز شد

در مورد کامنت شما متاسفانه چیزی متوجه نشدم

ولی با این حال آرزو میکنم روزای خوبی رو پیشرو داشته باشین

Anonymous said...

من از یاد عزیزانم دمی غافل نمیمانم
نمیدانم عزیزانم زمن یادی کنند یا نه

واراند آراگاتس said...

وقتی چیزی داریم قدرش رونمی دونیم .... تا با واکنشی عادی یا غیر عادی از دیگران مواجه بشیم .... اون وقت می فهمیم که باید قدر خودمون رو بیشتر بدونیم

خاطره ات ساده اما پر از مفهوم بود
مرسی واسه شریک کردنش با ما
به بلاگ من سر میزنی لطفا و داستانکم رو می خونی ؟
من رو که می شناسی حتما ؟

Anonymous said...

سلام کوتاه جان

چی بگم والا ولی خوب بی شک هیچ کسی بی عیب نیست اما این عیبها که عیب نیست عیب بزرگ و اصلی همونه که یه نفر به ظاهر یا به روح یه نفر دیگه ایراد بگیره آره بابا این عیب اصلی هست نه اینکه من اینطوریم و اونطوری

Anonymous said...

صورت زيباي ظاهر هيچ نيست
رو برادر سيرت زيبا بيار!ـ

Anonymous said...

سلام کوتاه جانه جانه جان جان

بابت اون لینک خیلی مرسی . خیلی توپ بود . ببین هر وقت از این مطالب گیر آوردی منو خبر کن همین امروز گذاشتمش تو وبلاگم

Anonymous said...

چه شعر قشنگي!!واي نميتونم تصور كنم با دوست عموم تو حموم باشم و تازه پشتمم ليف بزنه!!!!!!حس خوبيه!؟فكررررررر نكنم

Anonymous said...

دايي=عمو

Anonymous said...

سلام سلام سلام سلام سلام

کوتاه تو میگی دل انگیز بود ، من وقتی رفتم خوندمش کلی ذوق مرگ شدم ، دستت درد نکنه هیچکی بفکر من نباشه تو یکی هستی بخاطر اینکه این لینکو بهم معرفی کردی ممنونم ، ببین بازم میگم از این دل انگیزا به قول خودت هر جا به تورت خورد منو خبر کن تا بیشتر ذوق کنم

Anonymous said...

سلام کوتاه عزیزم

واقعا عیب و نقص فیزیکی را نمی توان را ننگ و عیب دانست بلکه نقص واقعی همان نقصان در اندیشه و نوع نگاه ناعاقلانه به نقص یا عیب ظاهری و فیزیکی دیگران است حتی روح و روان دیگران .جناب سعید خان درست فرمودند با نظر ایشون موافق هستم

خشایار said...

با دوریان گری به شدت موافقم . عجب پست اروتیکی بود . ترسیدم