Saturday, June 21, 2008

سه گانه

حرمان
پسرازخیابان داخل کوچه شد. مرد میانسالی آرام آرام در خم کوچه به سمت خیابان قدم می زد............به هم رسیدند.پسر کارت ویزیتش را به مرد داد............پسر به مرد نگاه می کرد.مرد راه خود را به سمت خیابان ادامه داد بدون آنکه چشم از کارت بردارد
هوس
پسر از خیابان وارد کوچه شد.مرد میانسالی را در خم کوچه دید.بهم رسیدند و پسر کارت ویزیتش را به مرد داد و به رفتن ادامه داد.........پسر برگشت و نگاه کرد.مرد بدون اینکه چشم از کارت بردارد به سمت خیابان می رفت
طلاق
پسر ازخیابان وارد کوچه شدومرد میانسالی را در خم کوچه دید.بهم رسیدند و جوان کارتش را به مرد داد......... مرد بدون اینکه چشم از کارت بردارد به سمت خیابان میرفت

9 comments:

خشایار said...

به نظرم یکم بهشون می رسیدی بهتر می شد . الان هم البته عالیه

Anonymous said...

السلام علیک یا کوتاه بن یگانه

باباجون من هیچی سردر نیوردم ، مخ منکه نتونست این سه تا رو ازهم جدا کنه چرا فقط دو گانه دوم اونجا که اون آقا پسر محترم به مرده برگشت نکاه کرد تونستم معنی هوسو پیدا کنم ولی بقیشو نتونستم

بعدا بهم بگو بزار همه نظرشونو بگن بعدا

Anonymous said...

3taa jomle ekhtelaafe mafhoomıe kamı daran. taa haddı hıch tafaavotı nıst. ... shaayad onvaanı ke daadı yaa age oonhaaa ghat"konnaddeye jomlehaaye zaaheran moshaabeh baashan, betoonı komakı be maa kone. ammaaa tanhaaa hermaano havaso talaagh ro engaar be ham shabıh kard. yanı be mane khaanande goft ke az ın 3 taaa vaajhe ghaaalebzodaaaı kon. Hamid Parnian

Milad said...

پسر با مرد میانسال چه صنمی داره ؟ پیرمرد بچه باز

matin said...

الهی بمیرم برات با این همه گرفتاری ولی از جمله ی اخرت خوشم اومداز امروز قانون و عرف جامعه را آنطور که دلم بخواهد تعیین میکنم

موفق و پیروز باشی

Anonymous said...

سلام کوتاه عزیزم

برای منم سخت بود افتراق این سه گانه اما خیلی دلم میخواد بدونم بعد از جمله مرد ادامه داد که نقطه خالی گذاشتی این نقاط خالی چه معنایی دارند شاید همه راز این جملات سه گانه در همین نقاط مبهم خالی نهفته باشه

Anonymous said...

مرد و پسر میانسالی که در آمدو شدن اند و کارتی که هی دست به دست می شود !
برداشت من این بود که میشه یک تصویر سه معنای مختلف داشته باشه و شاید قرار گرفتن من در زمانهای مختلف باعث میشه که به انها معانی مختلفی بدهم .

Anonymous said...

ببخشید

اصلا نفهمیدم یعنی چی

Anonymous said...

خیلی سینمایی بود....یعنی من اینجور حس کردم...که هر سکانس با دکوباژ متفاوتی گرفته شده!!