Sunday, May 18, 2008

افراد قابل توجه

«مادر آهن‌ربای قلب و ستاره قطبی چشم کودک است»
لطفا قبل از خواندن داستان برای مادر انرژی دعا کنید
جوکر سیاه و سفید سخت مشغول بازی پوکر بود ورقابت بین اون و آس دل و آس پیک شدید .هر سه پیشنهاد بالا می دادند.دیلر اعلام استراحت کرد.جوکر سیاه و سفید لیوان مشروبی به دست گرفت و به سمت جوکر رنگی که گوشه ای از سالن ایستاده بود رفت
جوکر رنگی:بازی قشنگ شده
جوکر سیاه و سفید:فول هاوس دارم
جوکر رنگی لبخندی زد و گفت:به هیچ کس حتی من نگو چی داری
جوکر سیاه و سفید پرسید :حوصله ات سر نرفته
جوکر رنگی:نگاه کن
اشاره جوکر رنگی به سمت خشت ظاهرا دیوانه ای با لبخند زیبایی رو لبهاش بود.خشت انگشتهای فلج و گردن کج شده داشت با اینحال در حالیکه داشت جواب خشت پیر پولداری رو به آرومی و لبخند می داد موج آرامش بخشی رواز طریق نگاه به جوکر سیاه و سفید بخشید
جوکر سیاه وسفید با آرامش خاصی پرسید:من تا حالا ندیده بودمش .چطوری متوجه اون شدی
جوکر رنگی:یکی دوتا نگاه دقیقتر کافیه برای اینکه توجهت به اشخاص غیر قابل توجه جلب شه

20 comments:

خشایار said...

نه فقط توجه و نگاه دقیق تر . ذوق هم میخواد

Anonymous said...

سلام کوتاه عزیز

واقعا بیانگر همان چشم بصیرت داشتنه ، شاید خیلیها همه چیزاییو که همه می بینن ببینن اما متوجه ماهیت و اصالت هر چیزی نشن ، ولی با چشم باز و دقیق اگه بخواهی میتوانی ببینی

Anonymous said...

امیدوارم که حال مادر اون دوستت هرچه زودتر بهتر شه .

Anonymous said...

-به هیچ کس حتی به من هم نگو چی داری !
-چرا ؟آخه چرا ؟
--------------
نمی دونم به عنوان خواننده دلم می خواد بدونم این چرا را کوتاه عزیز .
ایا به خاطر ترس از حسادت دیگران است که باید داشته هایم را پنهان کنم ؟

Anonymous said...

تو کارتن شیر شاه یک جایی که اون میمون دانا داره سیمبا را نصیحت میکنه میگه : دقیقتر نگاه کن !

نمی دونم اما به نظرم همین یک جمله ساده خیلی حرف برای گفتن داره ، اینکه یاد بگیریم دقیق تر نگاه کنیم به همه چی، چه غیر قابل توججه ها و چه قابل توجه ها .

Anonymous said...

می دونی کوتاه عزیز، منظور اون دوست این بود که بهتر اینهست که ما به جای اینکگه از زشتی ها و سیاهی ها بنویسم فقط از زیبایی ها بنویسیم .

Anonymous said...

سلام کوتاه جانه عزیز

چشم تنگ بین هم به صاحبش ضرر می رساند هم به غیر صاحبش . کاش تنگ بین نباشیمو نکته بین باشیم

در ضمن منم با تموم روحم برای اون مادر گرامی که حق مادری به گردن همه ماها دارن دعا میکنم و از فاطمه زهرا ( س) شفای عاجل این مادر عزیزو می طلبم

Anonymous said...

بازم سلام کوتاه جان

کوتاه جان چقدر جملاتی که بر صفه تنهای دلم در این صفحات مونیتور می نگاری دلنشین هستند مثل : این گفته اشو که برایم نگاشتی

اگر وجود دیگری نیاز تو باشد، تنها می‌توانی بهره‌کشی کنی. تزویر کنی، مسلط شوی، اما عشق نمی‌توانی بورزی

کاملا موافقم ، عشق فراتر از حس خودخواهی خواستن است ، عشق واقعی مکان و زمان ندارد ، عشق قابل محدود کردن نیست در غیر اینصورت طبق گفته اوشو عشق نیست بلکه بهره کشی و تزویر در واقع برای ارضای خودخواهی است نه برای عشق ورزی

کوتاه جان بابت حرفهایت ممنونم

Anonymous said...

ربط قسمت ابتدایی و انتهایی داستان رو نفهمیدم
ایکاش در مورد وقایع بهم کمی توضیح بدی

Anonymous said...

salam dooste aziz mamn oonam az lotfe binahayatet

Moteasefane hanooz salemam

Milad said...

برای مادر دعا کردم و برای جوکرات موفقیت در بازیشون

Anonymous said...

ممنون از توضیحی که دادی
همش فکر می کردم یه ربطی داره و من نمی فهمم
کم مونده بود دچار سرخوردگی بشم
هاهاها
خوشبختانه هنوزم می تونم منظور هر جزء رو جداگانه بفهمم
در آینده شاید بخاطر همین هم بهت مراجعه کنم برای توضیح بیشتر
بازم هاهاها

Anonymous said...

jalebnak bud!

Anonymous said...

سلام. با يک پست جديد با عنوان: "شعرواره اي که براي ِ مجله ي چراغ نوشتم" به روز هستم. ضمنا چند فيلتر شکن هم در قسمت ِ "علاقه واره هاي من" اضافه کردم. منتظر پست هاي ِ جديد و نظرهايت هستم. [گل]
ضمنا برای ِ کامنت گذاری بارها آمده ام و باز نمی شد!

Anonymous said...

daghighan

Anonymous said...

کوتاه عزیز و دوست داشتنی
اولین بار که توی کاریز دیدمت نسبت به تو حس خاصی داشتم .
حالا این حس خاص تر شده .
امیدوارم اینطور که نوشتم سوء تفاهم پیش نیاد و برداشت احمقانه ای نشه چون گاهی وقتا که من اینطور میگویم بعضی از دوستان ....
بگذریم عزیز .
مرسی عزیز به خاطر وقتی که می گذاری و با حوصله و مهربانی جواب میدی .
مرسی ، مرسی و مرسی

Anonymous said...

فرهنگ بیرون آمد. اولین شماره مجله اینترنتی گی فرهنگ روی دسکتاپ شما قابل دسترس است. خوشحال می شوم نگاهی به آن بیندازید.
دوست شما فرهنگ
http://qulture.wordpress.com

Anonymous said...

سلام رفیق

خیلی مخلصیم ، ممنون که یادی از فقیر فقرای همجنسگرا میکنید

Anonymous said...

من هيچ وقت پوكر ياد نگرفتم.البته كسي بهم ياد نداده.يه برنامه بايد بذاري بهم ياد بدي!الان داشتم كازينو رويال رو مي ديدم.ياد پست تو افتادم.
كوتاه جان،رفراندوم بين كي برگذار بكنم؟من معتقد بر رفراندوم نيستم.هيچ وقت و هيچ جا.بايد قشر روشنفكر براي ديگران تصميم بگيرن.اين جوري براي خودشون هم بهتره.من هم كار ها رو سپردم دست عقلم!به دل و چشم و دست و زبون و پا و (...) و (...) هم كاري ندارم.ممنون كه دركم مي كني.البته تعداد كسايي مثل تو دارن روز به روز كمتر مي شن(كه دركم مي كنن)
موفق باشي.
دوريان گري

Anonymous said...

برای مادر انرژی قبل از خوندن مطلبت دعا کردم.....برای تو هم دعا می کنم که همیشه و همه وقت بنویسی و بنویسی و بنویسی و با جوکرات دل مارو ببری