Friday, May 02, 2008

وحشت یعنی ترس از تنهایی


29 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

سلام دوست عزيز آندرانيک هستم و کامنت شما را با دقت بيش از پيش خوانده ام
کوتاه: آندو عزیز کامنت قبلی من برات اومد؟ (From Ma Vie en Rose, 2008/04/29 at 10:00 بعدازظهر
)
ببخشيد کامنتهايی که قبلا گذاشته بوديد نميدانم به چه علت در اسپم قرار گرفته بود
اول خيلی خوشحالم کامنت شما عزيز رو ديدم ولی متوجه منظور سطر نوشته شما نشدم
کوتاه:زیاد طول نمی کشه که صیاد راضی بشه به اسارت ماهی .افقی که من می بینم حتی به مرگشم راضی می شه
(From صيادی که هيچ گاه …, 2008/04/28 at 9:31 بعدازظهر
)

کوتاه:
صبر کن یقین دارم می بینه
( From صيادی که هيچ گاه …, 2008/04/28 at 2:20 بعدازظهر)

خوشحال ميشم متوجه بشم شايد اين تجربه دوستی باشه و هميشه در شنيدن تجارب يکديگر بايد پيش قدم بود.
موفق باشيد
آندرانيــــــک.

Anonymous said...

ترس یعنی جی ؟

Anonymous said...

خود ِ تنهايي پس ميشه چي؟

خشایار said...

مخالفم . ترس تنهایی هم وحشت داره

Anonymous said...

از تاریکی بیشتر وحشت دارم

Anonymous said...

نه کوتاه عزیزم ، نه اونطور که فکر میکنی و نه اونطور که تصور میکنی .
وحشت یعنی یک پله فراتر از ترس .

Anonymous said...

نترس ! همه تنهاییم ...
...
و کامو که میگفت :
انسان حیوان غمگینی است !

be happy my dear !

Anonymous said...

اوه
برای من وحشت یک چیز بسته ست
حالا شاید اون بسته یک چاردیواری با کلی تنهایی باشه
شاید دنیایی با یک دنیا محدودیت و سردرگمی باشه
یا یک پرانتزی که نشه از کلمات توش فرار کرد

Soulmate said...

اگر به دیدن من آمدی
برای من ای مهربان چراغ بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم

Anonymous said...

نه فقط همین
کلی چیزای دیگه هم هست

Anonymous said...

رنگ قرمز خوفناکیه

Anonymous said...

تنها يي شما را ديدم. دلنشين بود. بدون ترس يا وحشت از چيزي

Anonymous said...

کاملا این ترس را حس می کنم ، مخصوصا این روزها . اما تهی شدن از ترس هم بدترست ، نه ؟

Anonymous said...

Dozdedela:
سلام به کوتاه...

Anonymous said...

سلام

Anonymous said...

www.dozdedela.wordpress.com
berooz hastam!

Anonymous said...

وحشت يعني ترس از تنهايي!همين وحشته كه باعث مي شه دوريان گري با خنجر خودش رو خلاص كنه!
خوشحالم كه بالاخره يكي اين كتاب رو خونده بود و ازم نپرسيد مگه كچل شدي كه آخر اسمت گريه!كاش كارهاي اسكار وايلد رو بدون سانسور مي شد پيدا كرد.خيلي كمن

Anonymous said...

age eshtebaah nakonam Robert Mapplethorpe ye akkaase. age ınjoor baashe man kamı saram gıj rafte. mıshe tozıh bedı dar morede tarhet? .... akse deghghate bache kheılı ajıb bood. raast mıgı deghghate bachehaa hamıshe doostdaashtanıe. messe ye phılsoof negaah karde engaaar baa ye masaleye hayaatı ro be rooe. Hamid Parnian

Milad said...

سلام من برگشتم

Anonymous said...

سلام رفیق

آره واقعا تنهایی ترسناکه خدا کنه کسی تنها نمونه

Anonymous said...

سلام رفیق

کوتاه عزیز علی یارت دست حق نگه دارت . خیلی اولین حرفت به دلم نشست عزیز . در ضمن اگه اجازه بدید لینکتون کنم

Anonymous said...

باور کردم

Anonymous said...

سلام کوتاه جان

نمیدانم من در کدام مرحله هستم ، وحشت یا ترس

شایدم از مرحله وحشت و ترس گذاشته ام و در تنهایی خویش معلقم ، اما گویی همچنان در وحشته ترسناک تنهائیم سرگدانم

مهدی said...

دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر، کز دیو و دد ملول‌ام و انسان‌ام آرزوست

Anonymous said...

1. سلام
2. آپ نمی کنی؟
3. آپم

Anonymous said...

کجایی؟

Anonymous said...

سلام کوتاه جون
بابا جون غیبتاتم باید مثل خودت کوتاه باشه کجاهایی ؟؟؟؟

Anonymous said...


ترس از کودوم تن ها؟