Monday, January 21, 2008

شیطان از پنجره شکسته وارد می شود.قدمش روی چشم


11 comments:

Anonymous said...

عکس عجیبیه....

Anonymous said...

شيطان نه
دروغ
فريب
نه نه
من به تو نزديكم
و
تو به من
حقيق چيست
و
دروغ كدام
؟
برايت دلتنگم
مي‌بوسمت

پسر قبیله said...

چرا از پنجره ... با كمال ميل در رو براش باز مي كنيم
البته تا چه جور شيطوني باشه

Anonymous said...

سلام کوتاه عزیزم

شیطان کاش فقط از پنجره های شکسته وارد شود ، و از دلهای شکسته ما وارد نگردد ، که دلهایمان بی توانتر از پنجره های شکسته اند

گوشه دلم نوشتم : خدا با دلهای شکسته است

تا شیطان بداند هر چند دلی شکسته داریم ، اما با همان دل شکسته خدا را نیز داریم

Anonymous said...

فكر ميكنم قبلا از در اومده بود

Anonymous said...

hatman niazi be panjere shekaste nist ...
az ashnaye ba webloget khoshhal shodam be manam sar bezan
www.pouya-hormazd.blogfa.com

Alfons said...

سلام به کوتاه عزیزم
من که نتونستم عکس رو ببینم!
اما...
بلاگم رو یکم عوض کردم
فارسیش کردم
نظرت چیه؟

Anonymous said...

شیطون هم -سخل شده ها
ما که در رو براش باز کردیم
دیگه چرا از جاهای نوک تیز
مثل اینکه بدجوری واسه یه چیزایی به خارش افتاده

Anonymous said...

سلام کوتاه جان
دزد دلها به روز شد...!

Anonymous said...

www.dozdedelha.blogspot.com

Anonymous said...

Я хотел написать простое сообщение , чтобы сказать спасибо за все удивительные способы вы показываете на этом сайте. Мои особенно долго Интернет расследования в конце дня была удостоена замечательная стратегии говорить с моими хорошими друзьями . Я бы заявить, что многие из нас имеет на самом деле довольно благословил существовать вполезную сообщество с очень многими замечательными профессионалами с большим принципов. Я чувствую себя очень привилегированным , что видел весь блог , и надеемся на много более сказочным раз читать здесь . Спасибо еще раз за все. привет!