Monday, April 23, 2007

آرزوهاي كوچك مرد بزرگ...تقديم به آريا


گزارشگر:سلام آقا
جوان:سلام
گزارشگر:مي تونم نظر شمارو در مورد استقلال از خانواده بپرسم؟
جوان اخمي كرد و گفت:نظري ندارم
گزارشگر:خيلي از جوانهاي هم سن شما به يه خونه اشاره داشتن و براي اون خونه مشخصاتي رو در نظر داشتن .شما ايده آلي ندارين؟
جوان براي اينكه گزارشگر را دست به سر كند گفت:يه خونه با يه دست مبل و يه اتاق خواب
كارگردان كه تازه وارد اتاق تدوين شد رو به تدوينگر كرد و گفت:برگردون اين قسمت رو.فيلم به عقب بر گشت. كارگردان كه مرد مسني بودبا تعجب گفت:اين مرد... دوست منه ولي ...ولي چطور انقدر جوون مونده؟

17 comments:

Anonymous said...

وقتی به وبلاگت سر میزنم ...خیلی حالم گرفته میشه...آخه دنبال بقیشم میگردم...ولی نیست .......چرا؟
میخوام با حات بیشتر آشنا شملطفا آی دی اگه داری بهم بده...

Anonymous said...

عادت غریبی است

بهبد پرشان said...

شايد كارگردان خب نتونسته زندگيشون كارگرداني كنه !!؟؟

Anonymous said...

امروز دوست داشتم به کوتاه تبریک بگویم ٬ دوست داشتنش را ٬ زندگی اش را ٬ بودنش را . . .

تنها بودنش کافی ست برای آنکه به او تبریک بگویم .

کوتاه ٬ دوستت دارم ٬ از صمیم قلبم برات بهترین ها رو آرزو می کنم .

یه شعر کوچولو از نیما هم در سرزمین آفرینش هدیه کردم به دوست داشتنی ترین کوتاه دنیا

Alfons said...

اخترک دوم مسکن آدم خود پسندی بود.
خود پسند چشمش که به شهریار کوچولو افتاد از همان دور داد زد: -به‌به! این هم یک ستایشگر که دارد می‌آید مرا ببیند!
----------
آدرس جدیدم

Anonymous said...

سلام کوتاه جان

باور کن خیلی تلاش کردم بفهمم معمای جوان ماندن دوست کارگردان چیست اما موفق نشدم

فقط ممکنه این گزارش به کلی یه توهم باشه یا کارگردان اشتباهی عوضی گرفته باشه چه بدونم از این چیزها

Anonymous said...

روشبا سلام
من سروش هستم
به علت فيلتر شدن خانه هنر كار جديدي انجام دادم
لطفا سايت مرا ببينيد
www.sorosh-tanha.blogfa.com

Anonymous said...

سلام كوتاه جان
ميدوني كلا ماها جوون ميمونيم !‌
ميگي نه نگاه كن !!!
يا حق

Anonymous said...

سلام. خوشحالم که به اینجا اومدم . بااینکه هنوز نخوندمش و فقط یه نگاه انداختم به نظرم خیلی قشنگه/ خوشحال میشم اگه تو یه پست از خودت بنویسی البته اگه میشه. منم آپ کردم دوست داشتی بیا.خوشحالم میکنی.
www.baharandsetare.persianblog.com
در ضمن خیلی حست قشنگه. منو خیس کرد.

Anonymous said...

كوتاه جان مي‌خوانمت راستي دلم براي كامنت‌هات تنگ شده
مي‌بوسمت

aram said...

كنار آرامشي مردود
اينطور ساكت و جوون

Anonymous said...

من نفهمیدم

پسر قبیله said...

چه خونه ی قشنگی رو توصیف کرده
حتی اگه فقط برای دست به سر کردن باشه

Anonymous said...

سلام كوتاه جان
من دوباره اومدم.
شاد باشي و سلامت
دني

Anonymous said...

موقعيتي كه توش گيرم دادي با هيچ منطقي حل نشد...شايد چون مثل ديويد لينچ نوشتي!!يجور سبك خاص لينچي...بعد وارد شدن به دنيات...حس غريبي اومد با يجور احساس خوب

بوصالح said...

گر جرعه اي ز جام وفا نوش كرده اي
يادم كن آنقدر كه فراموش كرده اي

fermuzant said...

chon duste kargardan az khodesh amar nemidade javun munde ...