Tuesday, March 28, 2006

لباس


جوکر سیاه و سفید در حالیکه روبه روی آینه ایستاده بود و به لباسی که تازه خریده بود با خوشحالی نگاه میکرد روبه جوکر رنگی کرد و پرسید:چرا لباس نو میخرم انقدر خوشحال میشم
جوکر رنگی گفت:دلیل جالبی داره اما یه مقدار پیچیده است
جوکر سیاه و سفید مشتاقانه گفت:ادامه بده
جوکر رنگی:وقتی مرگ به سراغمون میاد تا لباس بدن رو از ما بگیره از اینکه روحمون که همون من ماست ازاد میشه خیلی خیلی خوشحال میشیم . بصورت ناخودآگاه وقتی لباس جدید میخریم خوشحالیم چون مثل زمان مرگ لباس قدیمی و بسیار زشتمون رو به مرگ دادیم و با لباس جدید که خود ماست به خوشحالی رسیدیم
جوکر سیاه و سفید:عالیه.اما یه سوال دیگه
جوکر رنگی:بپرس عزیزم
جوکر سیاه و سفید:چرا لباس من بی رنگ هست ولی تو رنگی
جوکر رنگی:تو جوان هستی.و در جوانی بیش از هرچیز به ثبات فکری احتیاج داری.این ثبات وقتی اهمیت داره که بدونی مثل سیاه و سفید لباس هات درونت هم سیاه و سفید هست و در اوج تناقض به سر میبره.برای همین لباس تو بصورت سیاه و سفید هست هم درونت رو نشون میده و هم از لحاظ روحی با کم کردن هیجانات رنگ به ذهنت ثبات بده.اما من به این خاطر رنگی هستم که پیرم و حالا بیشتر از ثبات... آزادی از تن رو میخوام و هیجانی که رنگها ایجاد میکنند به من آزادی رو تلقین میکنه
جوکر سیاه خودش را در آغوش جوکر رنگی انداخت و برای مدت زیادی لبش را بوسید

12 comments:

Anonymous said...

شیرین بود. من را یاد راز فال ورق نوشته جاستین گاردر انداخت

Anonymous said...

جواب پيچيده اي بود

Anonymous said...

منم لباسام سياه و سفيدن!!!!احتمالا تصادفي بوده(هزارتا دندوني(

آدم آهنی said...

بابا این کارا که دیگه اینهمه پیچیدگی بهونه نمیخواد

Anonymous said...

تا حالا اينقد پيچيده به جوکر ها فکر نکرده بودم! جالب بود...

Gipsy said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

آخرش باحال بود :D

Gipsy said...

سلام .آره مارتینی قرمز بود
این داستان خیلی قشنگ بود ولی خیلی می شه روش بحث کردو با این که در افراد جوان تر بد و خوب،زشت و زیبا و سیاه و سفید وجود داره ولی برای افراد دانا طیف رنگ وجود داره که از تلفیق رنگ ها می تونند لذت ببرند،موافقم.ولی با قسمت مرگ و اینا خیلی موافق نیستم.در هر صورت من که لذت بردم.
Cheers

مهدی said...

!آخرش خیلی خوب بود

مهدی برزین said...

داد از اين بازيهاي رنگارنگ.ولي دو رنگي گاهي كارها رو راحتتر ميكنه .اما بي رنگ هم نميشه

Anonymous said...

خوب بود

Anonymous said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»