Saturday, March 18, 2006

مرگ طبیعی


سلام
سلام. حالتون خوبه؟
مرسی .بفرمایین داخل
ممنون.یه زحمتی براتون داشتم
امر بفرمایین
بابا... صدای گوشنواز پسر کوچولوی مرد همسایه به گفتگوی بین پسر و مرد همسایه لطافتی لحظه ای بخشید
صبر کن بابا دارم حرف می زنم
ناامیدی صدای مرد را فراگرفته بود
مرد گفت:شما غریبه نیستین .قرار دادگاه دارم
آهی کشید و ادامه داد:باید امروز...یعنی امروز دیگه از هم جدا میشیم.ولی یه مشکلی هست.من به پدرتون بدهکارم و امروز باهاشون قرار داشتم .ایشون قرار بود تشریف بیارن تا یه قسمتی از بدهیم رو بپردازم
وجود پسر از تنفر پر شد.حتم داشت که پدرش فقط به خاطر اینکه اونو اذیت کنه توی آپارتمان قرارملاقات گذاشته
پسر پرسید:اینا چه ربطی به من داره
مرد گفت:من باید برم دادگاه .این بار دیگه اگه این پول رو به پدرتون ندم حتما چکی که دستشون دارم رو برگشت میزنند.شما لطف کنین و این پول رو به ایشون بدین و از طرف من معذرت خواهی بکنین
پسر گفت:خودتون میدونین من با پدرم رابطه ندارم
بابا بریم خونه میخوام غذا بخورم
پدر با عصبانیت گفت:ساکت باش بچه.اصلا برو خونه تا من بیام
پسرک با ترس و بغض و خیلی آهسته گفت :تنهایی میترسم
مرد ادامه داد:شما این لطف رو در حق من میکنین؟
پسر گفت:چند لحظه صبر کنید
داخل خانه شد و سراغ یخچال رفت.فقط یک موز و یک پاکت شیر.موز را برداشت و به آستانه در برگشت
رو به پسر کوچولو کرد و گفت:بیا عزیزم بخور سیر شی
به مرد گفت:باشه براتون نگه میدارم
مرد تشکر کرد . پول را شمرد و به پسر داد.از هم خداحافظی کردند
یک ساعت گذشت . پسر صدای سقوطی شنید
در را باز کرد .جسد پدرش را پایین پله ها دید
نگاهش خیره به پوست موز له شده زیر پای پدر ماند

10 comments:

sina ina said...

!راستش من این یکیو اصلا نفهمیدم

Unknown said...

chi begam, migan: Karma is a bitch.[albate age dorost motevajeh shode basham :D ]

Anonymous said...

تراژدي سرنوشت...راستي چرا بعضي زندگيا انقدر بد تموم ميشن؟....خيلي قشنگ بود...خيلي خيلي زياد....يه پيام اخلاقيم داشت!!...پوست موزو نندازيد زمين!!(شوخي كردما!!)

Anonymous said...

تراژدي سرنوشت...راستي چرا بعضي زندگيا انقدر بد تموم ميشن؟....خيلي قشنگ بود...خيلي خيلي زياد....يه پيام اخلاقيم داشت!!...پوست موزو نندازيد زمين!!(شوخي كردما!!)

Anonymous said...

سلام ... سال نو مبارك ...

Anonymous said...

تنهايي . پسر . موز . خودكشي يا مرگ .

Anonymous said...

آخه پسر چه گناهی کرده بود حالا چی می شه راستی پسره مامان داشت؟

Anonymous said...

man farda daram miam esfhan
age mitooni hamo bebinim
age nayoomadi mifahmamate]
oonvaght be khatere to miram kenar
chon mifahmamet ke nmikhay bahat bemoonam

koooootah said...

یاسی من چه جوری بگم که موبایلم قطعه شمارتم ندارم والله.بهم پی ام بده ایدیتم یادم نیست

Anonymous said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»