Wednesday, March 19, 2008

با یه گل هم بهار میشه











نوروز مبارک

18 comments:

Anonymous said...

سال نو مبارک

امیدوارم سال خوبی داشته باشید

Anonymous said...

سلام بر کوتاه عزیزم


ساده می گویم اما صمیمی ، سال نو مبارک

امیدوارم سالی سرشار از سلامتی ، خوشی ، موفقیت ، پاکی ، و همه نیکی های دنیا رو داشته باشی

Anonymous said...

سلام کوتاه عزیز

ساده می گویم اما صمیمی ، سال نو مبارک

در پناه خداوند سالی نیکو داشته باشی

Anonymous said...

با سلام مجدد

کامنت ناشناش قبلی باز خودم بودم که فراموش کردم نامم را بنویسم

سوء برداشت نشه لطفا

Anonymous said...

اگه اون یه گل تو باشی آره
با همون یه گل هم بهار میشه
عیدت مبارک مهدی
سال خوبی داشته باشی

بهبد پرشان said...

سال نوت مبارك و اميدوارم سال خوبي براي شما باشه

Anonymous said...

کوتاه عزیز ... تو خود ِ خود ِ بهاری

Anonymous said...

سال نو مبارک....امیدوارم سال پر برکتی داشته باشی....بهترینارو آرزو میکنم برات.

Anonymous said...

- - - - - -

Anonymous said...

منم میگم میشه

Shine said...

سال نو مبارک کوتاه عزیزم. ممنون که به یادم بودی. همیشه شاد باشی و خوشبخت

Anonymous said...

اخه کو اون گل؟
اگه باشه که آره مهم بودنشه
**
سال خوبی داشته باشی کوتا عزیز

آدم آهنی said...

گلی هم نباشه باز بهار می شه، می شه تبریکش هم گفت، مبارک باشه

Anonymous said...

سال نو مبارک، امیدوارم سالی پر از موفقیت و شادی در پیش داشته باشید

Anonymous said...

bishtar shabihe taabestoone naghaashit. Hamid Parnian

Anonymous said...

سلام آقا مهدی
سال نو ی شما هم مبارک
شما دوستی بودید که منو نمیشناسید اما من خیلی وقته که از وب مشا استفاده میمکنم و لذت میبرم براتون آرزو میکنم همیشه موفق باشین بزرگ باشی و عزیز .
با اینکه من این آخرین و شایید اولین کامنتیه که براتون میذارم ولی اینو بدونید وبلاگ کوتناه همیشه برای من جز لینکهای ویژه بوده و امیدورام همیشه پایدار بمونید و موفق
براتون آرزو میکنم از آسمون به زندگیتون عشق و نور بباره .
محسن هستم از وبلاگ قصه ناتموم که اینبار تموم شد .


www.Soalebiijavab.Blogfa.com
valiantfriend@yahoo.com
پایدار باشین ... همیشه

Anonymous said...

به نظرم سال 87 افتضاح ترین سال عمر همه مونه ! شما رو به تماشای این سیاهی دعوت میکنم ...

من تموم شدم ... شب خوش

Anonymous said...

منم موافقم که بدون همون یه گلم باز میتونه بهار بشه!!!....سال نو شما مبارک!!!....هنوز یکی طلب مه ها!!!شوخی کردم!!!:-)))))عیدت مبارک