Sunday, October 07, 2007

صدای زبر ذغال


11 comments:

Anonymous said...

فقط یه جا جای خالی عشق پیداست اونم وقتی هست که از این دنیا برم و منتظر بمونم تا عشقم بعد از چند لحظه اون دنیایی و بعد از چند سال این دنیایی بیاد کنارم تا ابد باهم توی بهشتمون راحت باشیم

***
این نوشته بالا کامنتی بود از تو که یک سال پیش برایم به یادگار گذاشته بودی و من هم دوباره آنرا برایت نوشتم
تا بدانی که هنوز هم به یادت هستم
امیدوارم همیشه موفق باشی

Anonymous said...

چقدر به خود فشار آوردم و تحمل کردم و عادت کردم تا کوتاه برایم ننویسد که با کلمه ای کاش حساسیت دارم.
ولی بعد از این همه انگار هنوز یادنگرفته ام. می بینی چه شاگرد تنبلی هستم کوتاه
**
اي ايزد!
اي ستمگر مقهور!

من چندمين پيامبرت بودم؟
سيدعلي ميرافضلي

Anonymous said...

فکر کنم این اجازه رو داشته باشم که بپرسم چرا جای نوشته های قشنگت رو عکس ها گرفتن ؟
من اینجوری اصلا دوست ندارم

شاد و سرخوش باشی

Anonymous said...

تلاشی ... از هم پاشیده گی ... رها شدن ... از خود در آمدن ... بازاندیشی ... بدگمانی ... شب ...

واران said...

?????????
chera faghat aks?
www.p26.blogfa.com

واران said...

?????????
chera faghat aks?
www.p26.blogfa.com

Anonymous said...

میبینم که زدی تو کاره فوتو بلاگ

Anonymous said...

كوتاه جان خوندم كه به يكي گفتي عكس تأثيرش عميق‌تره؛ شايد همينطور باشه كه تو مي‌گي! اما تو رو به خدا يه چيز هم بنويس تا ما بي‌سوادا بيشتر بفهيم
يادمه يه وقتي ازت پرسيده بودم كه پس كي دست از سر جوكرهات برميداري، الان بايد بگم كي دست از سر عكس خالي برميداري؟! كاش بازم بنويسي؛ چون من واقعا دوست دارم بخونمت، اگرچه الانم مي‌خونمت؛ فقط يه كم سخته! (راستي اگه خواستي بنويسي درباره اون جوكرا نباشه‌ها جاي يه چشمك كمه اينجا. ببخشيد نداشتم كه بزارم) مي‌بوسمت

Anonymous said...

سلام کوتاه عزیز

همیشه این احساس بوده که اثر گذار بر دلها بوده

دریافت حس نهفته حتی در یک تصویر بی کلام خود بزرگترین قوه ادراک و احساس می باشد

مثل تصویر یک قطره اشک

و یا

صدای زبر ذغال

Anonymous said...

ajibakist baraye khodash!!

Anonymous said...

نه، این یکی مال منه. من با ایمیل راحت تر حرف می زنم، چت هم بلدم، اماکامنت گذاشتن بلد نیستم. کارهاتو تو این وبلاگ خیلی وقته دنبال می کنم

ساقی قهرمان