Sunday, June 17, 2007

قدمهای گناه آ لود


طلبه جوان سرش را پایین انداخت وبه سمت مسجد رفت
بوی خوشی احساس کرد . زیر چشمی نگاهی به سمت چپ انداخت .صندل قهوه ای و شلوار جین آبی و کمی از تی شرت سبز خوشرنگی را دید.استغفرالله ... وسوسه شد صورت صاحب لباس را ببیند
به راهش ادامه داد
باز عطر وسوسه انگیز...زیر چشمی نگاهی به سمت راست کرد.همان لباسها...سرعت قدمهایش را بیشتر کرد
وارد مسجد شد . در ذهنش صورت صاحب عطر را تجسم کرد
بر محمد آل محمد صلوات
حاج آقا تشریف آوردند
طلبه به کناری رفت تا حاج آقا راحتتر رد شود
مردی به طلبه گفت:حاج آقا بفرمایین مردم منتظرند

19 comments:

Alfons said...

گاهی لبخند
گاهی جدی
گاهی سرد
.
گاهی نگاهت را مزمزه می کنم
گاهی در تمامی سردی ات گرمی ام را نثارت می کنم
و گاهی از تو می ترسم
.
نه از تو
از خودم
که چه کنم با این همه حس
.
کوتاه واره ها 12

پسر قبیله said...

باید می گفت
فتبارک الله احسن الخالقین

Anonymous said...

سلام کوتاه جان

دلم نمی خواد راجب این جماعت هیچ نظری بدم بقدری بوی تعفن و گندشون آزارم میده که حتی از نظر دادن راجبشون نا توانم

Anonymous said...

سلام
جماعتي جالبي هستن به قول خودشون حرام خدا براي اونها حلاله
البته اگه معنيشو بدونن
بهبد

Anonymous said...

سلام

گفتنی ها رو دوستان گفتن

بابا اونها هم دل دارن دیگه؟

مگه اونها آدم نیستن

Anonymous said...

بازم سلام کوتاه عزیز

ببخشید در کامنت اولم فقط به آن جماعت بسنده کردم

اما اینبار آمدم تا از چشم ریزبین تو که در قالب یه نوشته کوتاه حقیقتی را بیان کردی ابراز تحسین خودم را بازگو کنم

دوستدار شما مازیار

aram said...

چرا بايد وقتي فقط قسمت كوچكي از حقيقت را ميبينيم حرفي بزنيم

Anonymous said...

:)
یاد دحیه افتادم

Anonymous said...

بیچاره
اولین بار دلم برا آخوندی سوخت !
خوبه بیارنش تو هزار راه نرفته
:D

Anonymous said...

سلام خیلی جالب بود وبلاگت
لینک دادم به تو

Anonymous said...

سلام سروش هستم
وبلاگ منو که دیدید؟
اگر به من لینک بدید ممنون میشم
در ضمن منو یاری کنید برای بهتر شدن این کاری که کردم
اگر سایت فیلتر نشده می شناسید لطفا آدرسشو واسم کامنت بزارید

Anonymous said...

گناه؟ کدام گناه؟
خوب البته می بایستی حاج آقا رد شود. اخه مردم منتظرند.

Anonymous said...

دوستان عزیز

همه با هم به استقبال 18 تیر می رویم. / نه به سنگسار / نه به اعدام / نه به حکومت دینی

پیروز باشید.

[گل]

آدم آهنی said...

آخر دید یا نه؟ حسرت به دل نمونده باشه

Alfons said...

می تونی فکرشو بکنی که سی صد و پنجاه کیلومتر زیر زمینی... خوابیدی و به هیچ چیز فکر نمی کنی و یکدفعه یه نفر که دنبال پایه ی قماره از خواب بیدارت می کنه... شلم باید بزنی... چون این جا فقط چهار نفر هست...! حالا باید همبازی تو بشناسی
------
پیشم که می آی؟

Anonymous said...

یا قدمهای یک انسان معمولی .

Anonymous said...

man shoma ro link kardam ... agar mishe shoma ham manoo link konid ..tanx

Anonymous said...

ba durud
mamnunam az inke be bloge man sar zadi

Anonymous said...

ممنون از لطف شما