Wednesday, October 18, 2006

baby face


چند سالشه؟
چهل سالش
بهش نمياد
آخه بيبي فيسه
چرا چرت ميگي... اين بدبخت مسخره كردن داره؟
داره جدي ميگه
باور كن جدي ميگم با اينكه عقب مونده و كر هست اما بهش نمياد چهل سالش باشه
پسراول :چهل سال ؟
پسر سوم ادامه داد :ميگم بيبي فيسه بعدا ميگي چرت ميگم
پسر اول به دوچرخه كوچيك مرد نزديك شد و گفت:چي شد اينكار رو كرد؟
پسر دوم :يه مرد رواني به رفيقش حمله كرد . اين ديد و غيرتش گل كرد...ميره سراغ مرد و دخلش رو مياره
پسراول :رفيقش؟
پسردوم:آره با يه پسر كوچيك دوست بود
خوب؟
پسرسوم :بذار من بگم.من اون لحظه اينجا بودم
باشه بگو
پسرسوم ادامه داد:ديد كه رفيقش تو خطرافتاده به مرد حمله كرد و كتكش زد.حقش رو گذاشت كف دستش
چرا انقدر خون ريخته اينجا؟
پسرسوم ادامه داد :ببين اون كر هست خوب؟ به خاطر همين صداي شترقي كه ميزد تو سر و صورت طرف رو نميشنيد ...واسه اين خيلي بد فرم زد يارو رو...اگه جلوشو نمي گرفتن كشته بود طرف رو
پسر اول :چه دوچرخه كوچيكي داره
پسر دوم گفت:اين رو همون دوست كوچولوش بهش هديه داده

37 comments:

Anonymous said...

salam....nemidoonam az kojas...amma baram ashnas....engar salhas mishnasamesh...kootah ghashang minevisi hamasho 3-4 bar khoondam ....ammma!!!! kheyli tahte tasiri
dozdedela.....ghorbanie otaghe majazi1!

Anonymous said...

salam
khoobi?
cheghad naz bood!
messe hamishe kolli fek kardam ta fahmidam...kheili ali bood!
:)

Anonymous said...

والا هر چی خوندم کمتر فهمیدم .... نمی دونم ولی از سبکت خوشم می یاد ... هر چند اگه نفهمم ... آخه آدم که همه چیزو نباید بفهمه ...... یا اینکه اگه خودشو بزنه به نفهمی بهتره

Anonymous said...

مهدی بد بود خیلی بد یا اینکه من حالم بد شد نمی دونم

Anonymous said...

طفلكي بيبي فيس

Anonymous said...

kash mishod hich kas tanha nabud!

Anonymous said...

مثل همیشه جالب....منتظر جدیداش هستم!!و شاد باشی

Anonymous said...

سلام مهدی جان
فکر کنم بعضی وقتا شدت تفکر می تونه آثار جالبی داشته باشه
داستانت قشنگ بود همیشه جای ÷ای بچه ها تو زیباترین صحنه ها یا برای زیبا کردن صحنه ها یا خلق خوبیها هست
اونها وجودی آکنده از زیبایی و محبت دارن و بهتر از بقیه آدما می تونن حقایقو ببینن و درک کنن
بچه ها واسه همین ÷اکی بی تکلف و عاری از ریاشونه که زیبان و اون مرد عقب مونده هم با تموم عقب موندگیش اینو فهمید ولی ماها...

Roozbeh Ettehad said...

مثل همیشه جالب بود. داستان هایی در سطح که اگه اونو بفهمیم به عمق می رسیم. موفق باشی

padideh said...

che talkh

Anonymous said...

سلام
خیلی لطف کردی بهم سر زدی...ممنون
وای من عاشق خورشيد وسط آسمون و هوای خنکم . من اصلا عاشق همه جور آب و هوایی هستم
چقدر داستان جالبیه . من همه ی داستاناتو خوندم . قلم گرمی داریا.....
موفق باشی
قربانت
خداحافظ

Anonymous said...

salam
omadam benevisam ....
na velesh kon
pesar kochik ba dostesh chetore hanoz dostesh docharkhasho negah dashte

aram said...

دنياي سكوت
دنياي پر از شدت تفكر
دنياي پر از احساس
دنياي پر از خواستن بدون گفتن

Anonymous said...

داستان خيلي جالب بود

Anonymous said...

يعني هميشه از سر جهل و بي‌ادراكي حقيقت را مي‌پوشانيم و يا به كسي كه در ضعف بود ستم مي‌كنيم؟

Anonymous said...

دوست كوچيك..روح بزرگ..عشق بزرگ

Shine said...

Love Exists... regardless of type and shape.. or anythingelse...
--Fantastic--

Anonymous said...

salam eidet mobarak webloge kheli ghashangi dari
moafagh bashi

Anonymous said...

maybe face...jai taamole....
اجازه بده يک سفر در پاييز داشته باشيم
من بالهاي پاييز را براي تو دارم
اجازه بده تا به مکان مقدسي سفر کنيم
که تنها براي دو نفر ساخته شده است
زمان ما در اين زندگي فاني است
زمان چون رودي هجوم مي آورد
اجازه بده تا يک لحظه از زماني که براي خودمان است را پيدا کنيم
ما خواهيم ساخت و خوابش را خواهيم ديد
بيا و ساکن پاييز شو وقتي که برگها رنگشان تغيير مي کند
و دعوتنامه اي براي قلبت ارسال مي کنند
من بالهاي پاييزي براي تو دارم

Anonymous said...

khundamet...ama...khodet jaleb tar az neveshtehayat hasti chon baraye man hamishe arzeshe khalegh balatare...zehne khalaghidari...merc ke be man sar mizani dooste jadidam

Anonymous said...

salam
kheyli
narahat konandeh
va ghashang bood.

Anonymous said...

lezzat bordam . be khosoos az oon 2 ta joker.

Anonymous said...

دوستی رابطه قشنگیه ولی عشق قشنگتره.
اگه اون دو تا دوستهای خوبی باشن خیلی بهتره تا اینکه .... .

بید مجنون said...

یعنی میگی منتظر بمونم یا اینکه نه بازم چیز جدید بنویسم بعدا میای قبلیا رو میخونی

Anonymous said...

چه وحشتناک
...
نمیدونم امروز کامنت شما رو کجا دیده بودم اما خیلی جالب بود. چون وسوسه شدم بیام وبلاگتون بعد به خودم گفتم الان فرصت ندارم...
بعد اومدم وبلاگ خودم دیدم برای منم کامنت نوشتین.
حس جالبی بود. آدم یاد کوچیکی دنیا می افته

Anonymous said...

اون کامنت قبلی رو من نوشتم اما نمی دونم چرا جای اسم و آدرس نداشت اولش

Anonymous said...

دلم گرفت رییس از احوالات داستانت

Anonymous said...

خدا گفت : آنكه نوري با خود دارد بزرگ است .حتي اگر به قدر ذره اي باشد . تو حالا همان خورشيدي كه گاهي زير برگي كوچك پنهان مي شوي .

salam , mamnoon dooste khoobam be khatere hamrahiat , kash dar morede bode yazdahom bishtar barayam gofte boodi . . .

بید مجنون said...

ای به فدای آگاهیت که منم آگاهانه دوست دارم برم ده ولی جبر زمونه نمیزاره

Anonymous said...

/:l khob kar boode nemishnide,cheshesh ke midide!

Anonymous said...

درود بر تو فرزندم.
آیینت را برای گذشتن میپسندم نه برای ماندن. و مدتی پیش از آن گذشتم. باشد میگذشتم.
به هر حال... زیاد مهم نیست.

Anonymous said...

نوشته بسیار مفیدی بود. بدون هیچ اشاره مستقیمی به انسان می فهماند که چقدر نفهم است!!

Anonymous said...

سلام من آپم. سر بزنی خوشحال ميشم

Anonymous said...

دوچرخه هه روحش بزرگه

Anonymous said...

اینم جالب گفته:

سايه said...
طفلكي بيبي فيس

Thu Oct 19, 01:01:09 AM PDT

Anonymous said...

نوشته هاي خوبي داريد ، خوي مينويسي خوشحالم از آشنايي اتون

Anonymous said...

همه چيز گم شده
همه چيز در همه چيز گم شده
يا نه
اين منم كه همه چيز در من گم شده و من در همه چيز