Thursday, February 22, 2007

به افتخار كسيكه مخدر رو كنار گذاشت:خاتم الانبياي غزل:با اجازه از استاد


يه اتاقي بود گوشه باغ و مهندس اون رو انتخاب كرده بود براي هفته اي يه بار پيش هم بودن از اينجا خيلي بزرگتر بود...انجمن داشتيم واسه خودمون...اسم انجمن رو گذاشته بوديم انجمن مهندس...خيلي چيز ياد گرفتيم از اون شب ها
پسر:چي كار مي كردين؟
مرد:چيكار؟شعر هامون رو ميخونديم ...فيلم نقد مي كرديم ...داستان ...خلاصه همه چيز
پسر با شيطنت گفت:همه چيز؟
مرد خنديد و گفت:نه بي ا دب
مرد به فكر فرو رفت
پسر:چي شد...به چي فكر مي كني
مرد:يادمه يه شب اون مرد بزرگ اومد...اون كه شاعري بود براي خودش و بهش مي گفتن خاتم الانبياي غزل
پسر:واي اون هم ميومد اونجا؟
مرد:يه شب اومد...ما خودمون رو به آب و آتيش مي زديم كه شعرهامون رو براش بخونيم...خودمون رو لوس مي كرديم براش ...خر بوديم خوب ...سيگارش رو روشن مي كرديم...چه مي دونم ...اما اون به فكر يه چيز بود...انقدر موند اونشب اونجا كه همه رفتن...بعدا خيلي بعد وقتي كه از اين دنيا رفت مهندس گفت:اونشب مرد بزرگ ازش پول دستي گرفت ...تا هرويين بخره
مرد آهي كشيد و گفت:خدا بيامرزدش

18 comments:

Anonymous said...

باز هم بسیار زیبا و تاثیر گذار بود.....
و من چه بسیار از این انسان ها دیدم.....
بازم متشکرم از متن زیبات

Anonymous said...

سلام: خوشبختم
واز اینکه به من سر زدین ممنونم
نوشته تاثیر گذاری بود و حس کنجکاوی من رو در مورد اینکه اون آدم کیه حسابی تحریک کرد! و اما به روزم

من چه تنها بودم"


مثل یک حادثه در خط زمان


مثل یک ذره درآغازجهان


"!مثل یک راز نهان

Anonymous said...

هروئين بد كوفتيه ولي از اون بدتر يه روح رنجوره!...راستي دست و دلم به نوشتن نميره...دعا كن بره تا بنويسم...مرسيييييييييييي

شقايق said...

خب آدما با این روحیه های لطیف زودتر خودشون رو ضعیف می کنن. البته این نظر من ها

مهدی برزین said...

سلام خوشگلم.راستی اون لینک رادیو فردا بوده.اتفاقی بلک کتز پخش کرده.بگذریم.خاتم انبیای غزل خیلی بی مسماست.امیوارم منظورت سیمین عزیز نبوده باشه

Anonymous said...

................:)

این به اون در با اجازه من هم یه مدت اینجا استراحت میکنم.! انسان بزرگ به خود سخت مي گيرد ، انسان حقير به ديگران هر آنچه مرا نكشد، قويترم خواهد ساخت

Anonymous said...

نمی دونم چه ربطی داشت ولی من یاد این جمله افتادم:

در زندگی همیشه زخم هایی هست که روح
را در انزوا می خورد و می تراشد

سبز باشی.

Anonymous said...

salam kootah jan
mersi az hozoore garmet
-----
• ::::::::::::::ذهن زیبا:::::::::::::
• :::::::::::::دزد دلها::::::::::::::
• ::::::::::غریبه تو غربت::::::::::
• :::::::::::تولدی دوباره:::::::::::
• ::::::::::::::کدخدا:::::::::::::::
• ::::::::::::آوار آفتاب::::::::::::::

Anonymous said...

مهم نيست...........ايران بالاترين رقم معتادين به هروئين رو داره........بيشترشون هم جماعت روشنفکر هستن

خشایار said...

اه بابا اه

Anonymous said...

مهمه؟

Anonymous said...

uni ke zire bare jame'e khoord mishe va salem mimoone ro tarjih midam !
-----
vaghti enghadr baramoon too jame'e hoviat ha maskhare mishe...bozorg kardane 1 adam ham baram mohem nist!!!
-----
1 mesale barez:
-----
راههاي مختلفي براي شناختن ترک ها وجود داره !!!
* اگه ديدي طرف ساعت ? صبح ?? تا نون بربري زير بغلشه بدون طرف ترکه !
* اگه ديدي طرف کتشو کرده تو شلوارش بدون طرف ترکه !
* اگه ديدي طرف سيگارشو ميندازه جلوي پاي چپشو با پاي راستش خاموش ميکنه ! بدون طرف ترکه!
* اگه ديدي طرف تو کافي نت داره با yahoo helper چت ميکنه بدون طرف ترکه!!!
* اگه ديدي طرف تو اتوبان ترمز دستي کشيد بدون طرف ترکه!
* اگه ديدي طرف آردي داره پشتش زدهGLX بدون طرف ترکه!!!
* اگه ديدي طرف تا أخر اين مطلب و ميخونه بدون طرف تـــــــــــرکه
-----------------------------------------------------------------
byebye

Shine said...

man fekr mikonam to yeki az bavafa tarin adamaye rooye zamini. nemidoonam chera. ama delam khast in ehsase ajib ro behet begam.

Anonymous said...

کامنت 14:
سلام کوتاه عزیز
1 پیشنهاد دارم
:
برای پست هات تاپ 10 بذار
یعنی هرکس رای بده کدوم پستتو بیشتر دوست داره
که بدونی کدوم شیوه نگارشت بهتره!
-----
مــــــــــــــــــــــــعـــــــــــــــــما
تـــو سفيدی .......................من سياه
تو به زير من بيای گر بلغزی زير من آبم زود مياد........
اين چيست؟
.
.
ای منحرفا اين چه فکرايه..............
جواب :قلم و کاغذ
-----
يک گنجيشک با يک موتوره تصادف ميکنه ...گنجيشکه از حال ميره
موتوريه ميبرش خوبش ميکنه بعد ميندازش تو قفس
گنجيشکه به هوش که مياد ميگه:وای موتوريه رو کشتم انداختنم زندان
-----
يه دختر زشته به دوست پسرش ميگه:شباهت من با خورشيد چيه ؟
ميگه :به هر دوتاتون نميشه مستقيم نگاه کرد
-----
یا حق

aram said...

اون به فكر چيز ديگري بود
دودلي من هم اين بود

Anonymous said...

فکر کنم درست متوجه مطلب نشدم باید دوباره بخونم

Anonymous said...

چه سرنوشت غم انگیزی
که کرم کوچک ابریشم
تمام عمر قفس می بافت
ولی به فکر پریدن بود

Tasvir Yek Zan... said...

کاش آدم می دونست که توی دستش آنقدر قدرت هست تا برای راحت شدن تن به هر چیزی نده