Thursday, May 04, 2006

این خیلی سیاهه


جوکر سیاه و سفید که بیقراری روی صورتش موج می زد رو به جوکر رنگی کرد و گفت:من دچار روزمرگی شدم
جوکر رنگی:می دونم.بیا یه چیزی که تا حالا ندیدی نشونت بدم
جوکر سیاه و سفید ناباورانه پشت سر جوکر رنگی به راه افتاد
جوکر رنگی به سمت زیرزمین رفت .وقتی از راه پله به پایین می رفتند جوکر سیاه و سفید گفت:الان بگو من نمی تونم صبر کنم
جوکر رنگی گفت:به صبرش می ارزه
وارد زیرزمین شدند
جوکر رنگی بدون اینکه چراغ روشن کند به سمت گوشه ای از زیرزمین رفت
جوکر رنگی:بیا ببین
جوکر سیاه و سفید با حیرت متوجه حفره ای شد که تا بحال ندیده بود.نور اندکی که از راه پله به زیرزمین راه پیدا کرده بود محو شد
جوکر سیاه و سفید گفت:من از تاریکی می ترسم.انگار تنهام
جوکر رنگی دست جوکر سیاه وسفید را به نرمی نوازش کرد و گفت:داخل حفره نگاه کن
جوکر سیاه و سفید بعد از چند لحظه گفت:هیچی
جوکر رنگی :ببین یه جسمی توی این حفره هست که سیاه تر از هر چی سیاهی هست.اگه اینطور باشه تاریکی اطراف نقش روشنایی رو بازی می کنند
جوکر سیاه و سفید خندان بالا و پایین پرید و گفت:راست میگی دیدمش این خیلی سیاهه

14 comments:

Anonymous said...

salam
mamnoonam ek be webloge man omade ama bayad az oon chizi hemayat kone ke delet be khateresh gerefte, bayad be pa khizim

www.pglo.net

Arsham

Anonymous said...

این هم دوسش داشتم. قشنگ بود

Unknown said...

چه جوکر رنگیه مهربونی...

Anonymous said...

khoobe ke joker siaho sefid ie nafar mesle joker rangiro dare....
mishe bishtar iani zoodtar benevisiÉ

Anonymous said...

تشبيه جالبي براي سياهي بود اما هر چي مي گردم سياهياي دنيا رو اينجوري سفيد كنم نمي تونم !!!!

Anonymous said...

كاش همه يه جوكر رنگي داشتن..يا يه جوكر رنگي بودن...اگه جوكر رنگي نباشه جوكر سياه و سفيد چطور ميتونه سفيديايه دورو برشو ببينه...خوش به حالت جوكر سياهو سفيد...منم جوكر رنگي ميخواااااام(:((:

Anonymous said...

جالب شد
اگه لم اين متن رو قبول کنيم يه قضيه هم ميتونيم اثبات کنيم از روش
قضيه : اگه کسي يه سياهي خيلي سياه تو زندگيش نداشته باشه ، زندگيش سياه تره
نتيجه : روزمرگي از درد و رنج بدتره
تناقض : اگه کسي يه سياهي خيلي سياه تو زندگيش نداشته باشه ، زندگيش سياه تره و چون زندگيش سياه تره ، زندگيش ميشه همون سياهي خيلي سياه و در نتيجه زندگيش ساه تر نيست پس يه سياهي خيلي سياه هم نو زندگيش نداره و در ن...
بيخيال بابا همون نتيجه رو بچسبيم بهتره

Anonymous said...

salam
shayad akse man ro to nashreye Cheragh dide bashe

Arsham

آدم آهنی said...

هه! انگار تنهایی ترس داره

Anonymous said...

چی رو یوریکا؟ :)

Shine said...

سیاهیای زندگی من اونقدر "ترین" بودن که هیچکدوم واسه هیچکدوم روشنایی نشدن
سعی می کنم نیازم و به جوکر رنگی به کسی نشون ندم
من مغرور تر از اینام.....

Anonymous said...

هی با بوی خوش کاهگل و کرباس و فالوده
رطب رازیانه رویا و سینام
حصیر خیس خنکای پنکه بی قرار
هی تا کجای خاطره خوابت دور
هی با یک تبسم خالی
از خستگی بی خبر شده
بگو خداحافظ و خلاص

Anonymous said...

درود
کجایی؟
بدرود

Anonymous said...

ولی من ترديد دارم که اگر آن چيز سياهتر از هر سياهی را ببينم،خوشحال بشوم و بالا و پايين بپرم!...قطعا وحشت خواهم کرد!!...من نميخوام که اون سياهی رو..حتی ببينم!