Sunday, April 23, 2006

احمق ها


رسیدیم-
دو پسر از ماشین پیاده شدند و به سمت چند تک درخت کمی دورتر از جاده به راه افتادند
اینجا رو میخواستی نشونم بدی؟اگه می دونستم نمی اومدم:
می دونم.برای همین بهت نگفتم.حتما یادت میاد اولین بار با هم اینجا قرار گذاشتیم-
یادم میاد ؟دیوونه !فکر کردی چقدر گذشته؟دو ماه هم نیست:
این درخت چی؟یادت میاد گفتم اون دوتا شاخه منو تو هستیم؟-
یه چیزایی یادم میاد.خوب که چی؟:
می بینی منم مثل این شاخه خشک شدم ولی شاخه تو هنوز برگ داره-
حسودی میکنی؟داری واسه من قصه گل و تگرگ تعریف میکنی؟ببین من قرار دارم نیم ساعت دیگه:
زود باش منو برسون:
ولی من میخوام اینجا بمونم-
دیوونه لعنتی منو اوردی بیرون از شهر حالا میخوای پیاده برگردم:
مشکل من نیست-
من یه احمقم که به تو اعتماد کردم:
منم به تو اعتماد کرده بودم.اما خودت بهم گفتی نباید اعتماد می کردم.تو که حافظه خوبی داری-
یادته بعد از اینکه بهم خیانت کردی تلفنی به من گفتی خیلی احمقم که به تو اعتماد کردم-
من میرم کنار جاده و ماشین برام پیدا میشه ولی خدا بهت یه عقلی بده:

16 comments:

Unknown said...

حقش بود. همون کنار جدا بمونه یا پیاده برگرده. کاش آدم میتونست به هر کی بهش خیانت میکنه همین کارو بکنه :D
اونوقت خیلی ها همینجوری وسط ناکجا آباد منتظره ماشین میموندن

Anonymous said...

هی آسه آسه آسوده
من که فقط همین قدر ستاره سربسته دارم
تو هم برو چند چراغ شکسصته بیاور
بعد رویاهامان را روی هم می ریزیماگر باتمام وجود بخواهی که روز شود
روز می شود حتماً

Anonymous said...

كاش شاخه خشكي وجود نداشت...مي شد آيا؟...يا اين منطق تاريخ است؟!!

Shine said...

خیانت...فانون انکار ناپذیر...

Anonymous said...

kheili khoob bood .... pas inam ba kesh khoob rabete bargharar mikone na?
ama karish nemishe kard agaram beshe man dige bikhialesh shodam

Anonymous said...

ah!...man niz zire haman derakht gharar dashtam.............

Anonymous said...

عقل . ؟؟؟؟ من از تو ياد گرفتم ساده گذشتنا رو

Anonymous said...

نمیدونم! باید پرسید همچین آدمی اصلا ارزش دردسر این کار رو داشت؟
راستی ممنونم که با کامنت های مثبت منو تشویق میکنی. ممنونم

Mighty Mind said...

حتی کمتر از دو ماه؟؟؟
یا شاید بهتره بگم چطور دو ماه تونسته تحمل کنه!!!؟

Anonymous said...

سلام دوستان
سایت سازمان همجنسگریان ایرانی در حال حاضر در ایران قابل دسترس می باشد لطفا آن را بازدید کنید و با ما در تماس باشید.

آدم آهنی said...

جای نگرانی نیست ماشین حتما پیدا می شه

sina ina said...

!خدا بهمون یه عقلی بده! آمین

Anonymous said...

درود
تا بوده همین بوده.
قصه‌ی بی‌وفایی‌ها تمامی ندارد.
اما قصه‌ی وفا چه؟
چرا همش از بی‌وفایی می‌گیم کمی هم از وفا صحبت کنیم.
آخه به‌خدا وفا هم هست. همه چی بی‌وفایی نیست
بدرود

Iranian idiot said...

چه حالي ازت گرفته با اون حرف آخرش!

پسر قبیله said...

من نيز از قبيله پسران مي آي..

Anonymous said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»