Friday, August 22, 2008

آرزوی بسیار بزرگ را آرمان نامند


چیزی شده پسرجونم؟
پسرجون نگاه غمگینی به دوستش کرد و گفت:چرا؟...چی شده که دیگه به من خیانت نمی کنی؟
دوستش رنگش پرید.یه کم هم سردش شد.چشاشم یه جورایی گرد شد عین هروقت که بخواد دروغ بگه
دوستش گفت: پسر جونم به خدا من هیچوقت به تو خیانت نکردم
پسرجون شروع به گریه کرد
دوستش گیج شده بود.فکرکرد که خوبه دلداریش بده .رفت بغلش کنه که پسرجون محکم دستش رو پس زد و داد زد :نمی خواااااااااااااااااام
دوستش که بد جوری جاخورده بود عقب پرید
پسرجون هق هق کنان گفت:من... دلم می خواد
دوستش با احتیاط پرسید:چی دلت می خواد
پسرجون نفس عمیقی کشید از اون نفس های بعد گریه و در حالیکه از سبکی سرش گیج شده بود لبخند هیستریکی زد و گفت: دلم می خواد بهم خیانت کنی

20 comments:

Anonymous said...

خیلی خوب بابا ... امروز که وقت ندارم ... از فردا

Anonymous said...

كوتاه بازم همون كوتاه خوندني خودمون شدي. بوووووووووووس

Anonymous said...

آرزوهای کوچک را هم فقط آرزو می نامند .
آرزوی خشک و خالی

Anonymous said...

این یعنی اوج و نهایت دوست داشتن !

خوب دیگه خیلی خیالی .

و عجب خیال پروانه ای هم هست .

Anonymous said...

آرزوهای این چنینی را مازوخیسم نامند (میگن خیلی حال میده)ء

Anonymous said...

من تازه تو را پیدا کردم
واقعا حال کردم خیلی جالب می نویسی
فکر کنم همه ما به خیانت کردن و خیانت دیدن معتاد شده ایم

خشایار said...

اصلا جنسشون فرق میکنه بابا . آرزو مونثه آرمان مذکر . در کل من که آرمان رو دوس دارم

Anonymous said...

ei baba maha yeroozi mishe eine haem Ashegh beshim o ba ham bemoonim?

Anonymous said...

همیشه دلم برای خودم میسوزه

چون پلی بودم برای موفقیت دیگران

و هرگز طعم گذر را نچشیدم !


بیاد همه رفقایی که هستند و ما به یادشون هستیم و نیستند و بیادشونیم ...
بیای خوشحال میشم ...منتظرم

Anonymous said...

آره؟ یه جور فتیشه؟ م شه تو پست ِ بعدیت تو پی نوشت بنویسی که این جرقه ها از کجا به مغزت می آن؟

Anonymous said...

salam kootah ama bozorg man bedoneh ejazeh kootah shomarooo boland link kardammmm dar eshghe mamnoo adres ma hamhttp://pesarbiston.blogfa.com/ shayd az tars bodeh ke to delam dad zadamm ama shoma in dad zadan dar del ro tabdil be faryadi kon ke hame beshnvand

Anonymous said...

http://pesarbiston.blogfa.com/ اگر مارو لینک کنی خوشحالم کردی هرچند ما تازه کار و نمیتوانیم مثل شما بنویسیم و هر چه تو دل داریم بیرون میریزیم از خوندن وبلاگت حال کردم

Anonymous said...

عادت کرده بوده یعنی؟ یا اینکه خیانت نکردن زنگ خطر ِ به هم خوردن روال ِ رابطه و نشانه ی تغییر بوده؟

aram said...

کنار یاد خائن تو می مانم
تو رفتی و من اینجا منتظرت هستم
تو می آیی
و باز می آیی

Anonymous said...

...

Anonymous said...

نمیدونم چرا خیانت شده صداقت !

Anonymous said...

wow...kheili khosham umad...akharesh mahshar boooood. inam bloge mane: www.golnooosh.blogfa.com

Anonymous said...

wow...kheili khosham umad...akharesh mahshar boooood. inam bloge mane: www.golnooosh.blogfa.com

Anonymous said...

حاجی بی سیم رو گذاشتم زمین دارم جیغ می کشم. خیانت می کنیم. ما همه اهل خیانتیم. حتی در دنیای واقعی.

Trevor said...

چه خواسته ی عجیبی