Monday, September 24, 2007

دست از طلب ندارم


13 comments:

Anonymous said...

پسر گل من اينكه عكس يه دست رو بزاري و بنويسي دست از طلب ندارم،فكر مي‌كني دست از طلب نمي‌داري؟!!! نه هر كه سر بتراشيد قلندري داند!!!!!!!!!!!!!!اما نسبت به پست قبليت سعي مي‌كنم دركت كنم و برخلاف دوستان عزيز از اين حسّت اصلا نگران نشدم چون عمري‌است كه با من است؛بودن يا نبودن
....
عزيزم اما ته قلبم مي‌گويد كاش كوتاه همچنان بلند باقي بماند
سرفراز باشي

واران said...

با سلام و خسته نباشید.وبلاگ من در بلاگفا مسدود شد و حالا در این آدرس جدید هستم لطفاً لینک منو تصحیح کنید
www.p26.blogfa.com

Anonymous said...

تا کام من برآید

پسر قبیله said...

...
یا جان ز تن درآید

Anonymous said...

مثل اينكه جا موندم

نه ؟؟؟؟

Anonymous said...

دستانت خالی نباشد

Anonymous said...

تا کی ؟

Anonymous said...

in dast... ke dast az talab nadare... ajibe ke hamishe az tariki miad biroon... be samte roshanayee.

Anonymous said...

موفق باشی همچنان سکوت کنم بهتره ! چون نمیدونم یعنی چی !

Alfons said...

Hi.Come Back!

Anonymous said...

دستت به جان بگیرند

Anonymous said...

یا جان رسد به جانان

Anonymous said...

"کی میریم رو پشت بوم ، مهربون؟


لب بذاریم به تن ماه


چن تا ستاره بریزی تو زیر استکانم


که آسمون داره منفجر میشه


اگه ببینی!"