Thursday, May 17, 2007

تجلی


بسم الله الرحمن الرحیم...صدایی نبود جز صدای خودم.الحمدالله الرب العالمین...اتصال برقراره می تونید صحبت کنید.مکالمه شروع شده بود.دلم خیلی برای خدا تنگ بود و حالا داشتم صحبت می کردم باهاش.الرحمن الرحیم...الو؟
پشت خطی دارم...شماره آشناست...شیطان
الو... می بخشی می تونی صبر کنی؟دارم با خدا حرف می زنم
شیطان:می دونم
مرسی
مالک یوم الدین...خدایا می شه کاری کنی فقط خودت و خودم باشیم؟یه کاری کن شیطان بره
شیطان:از خودم بخواه
کوتاه:می ری؟
شیطان:نه نمی رم هر جا خدا هست منم هستم.قرارمون همینه
کوتاه:اما اینجوری نمیشه خدایا .تو باید همه جا باشی نه شیطان
تماس برقرار نیست

27 comments:

Anonymous said...

آهان خودشه
از اون متنهاست که خیلی می چسبه
متاسفانه همیشه این لعنتی میاد بشت خط
ولی خب باید یاد گرفت که خوب بیچوندش
...
خوشحالم که اولین کامنت این بست رو خودم میزارم
نوشته شو دوست دارم

پسر قبیله said...

نمیشه برن جای دیگه دعوا کنن؟

Anonymous said...

سلام
ایول
همیشه با نوشته هات حال میکنم
این یکی دیگه واقعا آخرش بود
واقعا از دست این شیطان
موفق باشی

Alfons said...

حتي گفته شده است در زماني كه کوتاه پس از فرار از ايران روزهاي آخر عمر خود را در سال 1359ش. در قاهره سپري مي‌كرد، شیطان نامه‌اي محرمانه براي او فرستاده بود كه از محتواي آن اطلاعي در درست نيست.

Anonymous said...

سلام کوتاه جان

من جایزه نوبل وبلاگ نویسی را از جانب خدا به شما تقدیم میکنم

کوتاه جان معرکه کردی با این نوشته بی نظیر واقعا جای تحسین داره

پسر خیلی به دلم نشت جداً دستت درد نکنه

Anonymous said...

جالبه این همراهی

Alfons said...

چيزيكه مرد را وادار ميكند بيوفائي زنش را باور نكند داشتن اعتماد بحسن اخلاقي زنش نيست بلكه ضعف اخلاقي خودش است
.. ناپلئون ..

Anonymous said...

زیبا بود

هنوز مونده تا با زبان گفتار شما آشنا بشم

بازم میام...

aram said...

تماس برقرار نيست
مدتهاست

Roozbeh Ettehad said...

خدا؟ اون که قرن هاست در دسترس نیست. شماره حضرت عباس رو نداری؟

Anonymous said...

و تقبل الله اعمالکم و اولادکم و ازواجکم

Anonymous said...

شلشل عليه الرمان... النومي فزعلي... هذا الحلو ما اريده... ودوني لاهلي... جم دوب اظل ملهوف... واكعد بدربه... لا مر عليه وفات... ولا انكسرقلبه

Anonymous said...

خيلي وقت بود نخونده بودمت

يعني بعد از آخرين سكته مغزي يادم رفته بود

دوباره سكته مغزي شدم
چند روزه كه تو كما هستم

شايد براي همينه كه اينجا اومدم

راستي آخرش شيطون چي كار كرد؟؟

Anonymous said...

آخرين وسوسه كوتاه!!!

Anonymous said...

این نوشته ات منو یاد حرف دکتر نوری اعلا انداخت که میگه :
" شیطان از درون خدا برای نابودی خود خدا آمده است "

dardhayam.blogfa.com

Anonymous said...

نه کوتاه
یعنی تو هم تماست قطع شده ؟

من میخوام قطع بشه

شاید اینطور حداقل در دنیا راحت زندگی کنیم

Anonymous said...

و اينجا آغاز ترديد و تعليقه. منتها هيچ ربطي به شيطان بيچاره نداره! گويا خدا خودش مقصره چون از اين بازي دادنها عشق مي‌كنه! كوتاه جان زيبا بود

Anonymous said...

سلام
خیلی زیباست
ایول
موفق باشی

Alfons said...

*‌ عيسی گفت : نه هر که مرا خداوند خداوند گويد داخل ملکوت آسمان گردد بلکه آنکه اراده پدر مرا که در آسمانهاست بجا آورده
( متی ۲۱:۷) به گفته سيمون وی ـ اين گمان که فقط به اين دليل که‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به آموزه خاصی اعتقاد داريم ـ به چيزی رسيده ايم ـ
پشيزی نمی ارزد .
سوال دينی ای که واقعا مهم است اين نيست که (‌ آيا نجات يافته ای ؟ يا آيا به خدا ايمان داری ؟ )‌ بلکه اين است که (‌ آيا با توجه
کامل به خدا عشق می ورزی ؟ )

Alfons said...

* نميتوان درباره وجود خدا سخن گفت و عاقبت با تناقضاتی مواجه نشد . چيزی که نمی توانم تصور کنم امری وهمی نيست .

Alfons said...

* فقط از طريق فهم رنج است که معرفت حقيقی خدا امکان پذير می شود . رنج بردن ( passion )

Alfons said...

* غير از کشورهای که حيات معنوی شان را تابع امپرياليسم قرار داده اند (‌ در بقيه
کشورها ) آموزه های عرفانی در کنه هر دينی هست ـ و گرچه آموزه های عرفانی
با يکديگر متفاوتند ـ نه تنها شبيه هم اند بلکه از حيث شماری از نکات اساسی
دقيقا عين هم اند .

Alfons said...

* حقيقت راجع به خدا محدود به يک دين نيست . ( غير ممکن است که کل حقيقت
در همه زمانها و در همه مکانها حاضر و در دسترس هر کس که در آرزوی آن است
نبوده باشد )

Alfons said...

۱ـ انسان تا وقتی جوان است دوست دارد پول بدست آورد ـ وقتی پير شد دوست دارد
پولش را از دست ندهد . (‌ ضرب المثل اسپانيايی )

۲ ـ نابودی مردم در ۳ چيز است : تکبر ـ آزمندی ـ حسد (‌ امام حسن (ع)‌‌ )

۳ـ غافلند اين خلق از خود ای پدر
لاجرم گويند عيب همدگر
(‌ مولانا )

Alfons said...

حقيقت آدم ها آن نيست ک بر شما آشکار می کنند ـ بلکه آن است که از آشکار کردنش
بر شما عاجزند ـ بنا بر اين اگر می خواهيد آنها را بشناسيد به آنچه می گويند
گوش ندهيد ـ بلکه به آنچه ناگفته می گذارند گوش بسپاريد .
( جبران خليل جبران )

بعضی ها تنها به اين دليل حرف می زنند که فکر می کنند صدا از سکوت
با معنی تر است . (‌ مارگريت هالس )

بهتر است ميان شيرها دم باشی تا در جمع روباهان سر ‌‌‌‌ ( ضرب المثل عربی )

Soulmate said...

سلام. اتصال برقراره دوباره. برگشتم و گفتم که بیام بگم سلام...

Tasvir Yek Zan... said...

خیلی دلنشین بود آره هر جا که می ری هستش دست از سر ما بر نمی داره فقط از اون روزی می ترسم که خودش مخابرات رو هم قبضه کنه دیگه وای به حال ما