Sunday, October 08, 2006

شدت تفكر...براي دل خودم

...

16 comments:

Anonymous said...

هر کاری که فک می کنی حالتو بهتر می کنه انجام بده

dani said...

یکم از شدتش کم کن حتی اگه برای دلت باشه.

Anonymous said...

اين سه تا نقطه دنياييه برا خودش

aram said...

نتيجه ميده
حتما

آدم آهنی said...

دلای قرن بیست و یکه دیگه

Anonymous said...

شدت تفكر؟....فكر كنم يه پيك مشروب بزني همه چيز اوكي بشه

padideh said...

مرسي كه برام كامنت گذاشتي. دارم وبلاگت رو با بخش از آرشيوش رو مي خونم

Roozbeh Ettehad said...

ایشالله که خیره. ولی پیشنهاد می کنم برای این تفکرت یه ددلاین بزار و بعدش تصمیم بگیر.

Anonymous said...

جالبه که منم به همین شدت فکرم گرفتاره...فکر یه پست تو این باب بودم که به شدت تفکرت برخوردم....نمی دونم کی هنگ می کنم...جنس مغز ماها خوبه ها کسی دیگه جامون بود قاط زده بود...التماس دعای فراوان

Anonymous said...

linketo gozashtam roo blogam...toshtel minevisia boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooossssss

Anonymous said...

mamnoon az inke sarzadi . . . bloget aalie vaghean . . . mishe mano linket koni?
booooooos

Anonymous said...

bloge man bia az jokerat neveshtam . . .

Anonymous said...

شديد فكر بكن ولي با اون سرعت و شدت حواست باشه دور نزني (دور زدن ممنوع
زنده باد دلت

Anonymous said...

baraye dele khodam:
http://www.mardaneha.blogspot.com

Anonymous said...

جمع اضداده. فكر و دل. چه سعادتي نصيبته

Anonymous said...

دوست خوبم

كوتاه مهربان

اينجا هواي همهي باغچه ها با غروب تنگ و كج خلق ميشه
راستي خوب گفت : دل منطقي داره كه عقل ازش خبر نداره

با دوستي - ن . خ . ن