Sunday, June 04, 2006

خرابه

سلام
سلام خوبي
مرسي خوبم تو خوبي
خوبم...يه خواب ديدم تعريف كنم
آره دوست دارم بشنوم
روي سرم يه مار سياه سنگين بود.صداي يه آهنگ ميومد كه انگار عرفاني بود.دو تا مرد هم خيلي خونسرد كنارم وايساده بودند.منتظر موندم به من كمك كنن اما وقتي ديدم كه قصد برداشتن ماررو ندارن سر مار رو گرفتم و گذاشتم تو يه كيسه.همون
موقع از خواب بلند شدم.سرم سنگين بود.انگار كه همون موقع سرم از شر سنگيني مار خلاص شده
چه خوابي
ميتوني تعبيرش كني؟من زياد وارد نيستم به تعبير خواب خودت چي فكر ميكني
من...فكر ميكنم سر نماد ذهن من باشه تو خواب.خيلي ها هم اعتقاد دارن مار از گنج مواظبت ميكنه
صداي خنده پسر داخل تلفن پيچيد
عزيزم ميگن مار ها كه مواظب گنج هستند تو خرابه ها لونه ميكنن
جوان خنديد و ادامه داد:تو هميشه به من لطف داري عزيزم
خوبي از خودته .جالبه ادامه بده
من ميگم برداشتن اون مار كه مواظب بوده كسي به گنج ذهنم دست پيدا نكنه دليل اينه كه ميتونم از ذهنم استفاده كنم.يعني گنجي كه اون تو هست
عزيزم تمام تو از نظر من گنج هست ولي خودت نميدوني

18 comments:

Anonymous said...

منم گاهي خواب ميبينم
هميشه هم خودم و به تنهايي تعبير مي کنم

Anonymous said...

salam
khabe gashangi didi omid varam hame mesl shoma injori khab bebinan va mel dosteton tabir konan
ama man khodam nmikhabam chon nmikham hargez khabe jodayim va tanhayimo dobare bebinam

Soulmate said...

از رابطه جوان و پسر توی این چند تا پست خوشم میاد

Unknown said...

زیبا بود. من ترجیح میدم خواب شکلات ببینم :P

Anonymous said...

eeeeee pas fahmidi ....are mare rafte va man toonestam be ganje to nazdik besham........

Anonymous said...

من خواب مي بينم و خوابهاي من تعبير مي شود ... اي كاش قدري بيشتر خواب مي ديدم ... اي كاش قدري بيشتر به خوابهاي من مي آمدي

Anonymous said...

خواب باحالی بود و تعبیر باحال تر... خیلی ها گنج هستن ولی خودشون نمیدونن ... خیلی ها هم گنج نیستن ولی خودشون فکر میکنند گنج هستن و به همه هم همینجوری نشون میدن . ... کاش گنج ها زبون داشتند تا به همه بگن چه جوری گنج شدن و خودشون هم میدونن...

Anonymous said...

مرهم سوختن از ساختن است/چه قماری که همه باختن است

Anonymous said...

من هم دوستت دارم عزيزم

Anonymous said...

من خواب ديدم تو سرم يه قارچ درسته سبز شده!!!!بعده اينكه از خواب پا شدم انقدر خنديدم كه نگو

Anonymous said...

درود
قصه ی عشقولانه از خودت در وکردی.
این حرفارو وللش. مال قصه هاس
بدرود

Anonymous said...

khob manam bazivaghtah khab mibinam.ama to khbhat ham mesle khodete.bazam khoshbehalet ke khab mibini.

Anonymous said...

درود
شرمنده مون کردی.
ما مخلص شماییم
بدرود

Anonymous said...

آره دیگه این گنج رو دوستت و خودت مطمئناً دارین، اما اون مار رو هواش رو داشته باشین آخه نگهبان گنجتونه!این تعبیر خوابت خیلی جالب بود...راسنی من تصمیم گرفتم دیگه حرف کارای بد رو نزنم!!!!اولین بار و آخرین بار بودکه قبل از وقتش مجبور شدم بگم،ممنونم که بهم سر می زنی
موفق باشی، یاحق

Anonymous said...

درود
من داستان می خوام...
بدرود

Anonymous said...

دوست عزیزم جناب خان احمدی سلام:
از اظهار لطف شما سپاسگذارم. مثل همیشه داستانکی خلاق اما اینبار به نظر من سعی کرده بودی کار کارور را تقلید کنی. دوست عزیزم اگر نظر حقیر را بخواهی اصلا موفق نبوده ای و با کارهای پیشت فاصله دارد. ناراحت نشوی افت کرده است. در نوشتن داستان عجله نکن خصوصا اگر داستان در ژانر مینی مال باشد. راستش برای من مینی مال از یک داستان کوتاه انرژی بیشتر میبرد. مهم در مینی مال سوژه بکر و پرداخت عالی و ضربه در لحظه مناسب است . دوست من سوژه های نابت را تا درونی نشده و به فرم مطلوبت نرسیده حرام نکن.
در ضمن یادت باشد مشخصه مهم مینی مال پایان بندی غافلگیر کننده و البته منظقی و هماهنگ با منظق روایت تو است.


شاد زی

Anonymous said...

سلام
امیدوارم همیشه موفق و سربلند یاشی
وبلاگ زیبا و پر از احساست را خوندم لذت بردم

شاد باشی

Anonymous said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»