Saturday, August 30, 2008

یک موجود_دوست داشتنی


بیا کوچولو
هندونه قل خورد ودنبال پسرراه افتاد
بشین اینجا .آفرین خوشگله
پسربه سمت کمد لباسهاش رفت و تی شرت لیمویی رنگ و شلوارجین سبزآبی تیره رو انتخاب کرد
هندونه سبز_راه راه_قلمبه سر جاش جلوی مبل قل قل می خورد
پسر لباسهاش رو پوشید و یه کتونی سورمه ای هم از کمد برداشت و به سمت در اتاق رفت.از جلوی هندونه رد شد.هندونه یه کمی بالا پرید ودنبالش قل خورد.پسر برگشت و روی زانوهاش نشست.هندونه روناز کرد یه کمی هم با ناخنهای بلندش قلقلکش داد.بوی مطبوع_هندونه تو اتاق پیچید.پسر خم شد و لبای صورتی رنگش رو روی پوست خنک و سبز و صیقلی هندونه گذاشت و بوسش کرد و بهش گفت:تو اینجا می مونی تا من از مهمونی برگردم .مواظب خونه هم باش.اگه کسی زنگ زد تلفن رو جواب نده خوب ؟
هندونه دور خودش قل قل خورد یعنی که خوب

20 comments:

Anonymous said...

خوب؟
خوب
...
طراح مد هم می تونستی باشیا

Anonymous said...

elahi

Anonymous said...

Watermelon as a pet!

واراند آراگاتس said...

جواب تلفن رو هم نده !ه
اما عزیزم کی گوش می کنه به این چیزا ؟

راستی یه چیزی ... تو توی کامنتای من نشوتی یه گی می تونه شوهر خوبی باشه چرا اینجوری فکر می کنی؟
من هر همجنسگرایی رو دیدم ازدواج کرده یا خیلی سرخورده و محدود و بسته شده یا این که از غصه دق کرده ... یا اصلا نتونسته شوهر خوبی باشه و جدا شده عاقبت ...چرا اینجوری فکر می کنی ؟

Anonymous said...

aloooooo..man mojoode dost dashtanitari hastam!

Anonymous said...

چه قدر قل خوردن رو دوست دادم دادشی
...
وارند هم منو ترسوند

Anonymous said...

نگاه اروتيكي اونم به يه هندوانه!!!! كوتاه معركه بود اين تصوير، منو يه جوري كرد، جداي از لايه‌هاي ديگري كه شايد تو قصد كرده باشي از اين نوشته. بووووووووس

Anonymous said...

خوب
رفت بیرون چیکار کنه؟

Anonymous said...

jaleb bood... vali man hamchenan ba poste ghablit kheili haal mikonam... rasti man hamoon golnooosh.blogfa m, can i link u? i like ur blog.

Anonymous said...

salam mehdi joon merci sar zadi

واراند آراگاتس said...

عزیزم

مرسی بابات کامنتی که گذاشتی و توضیحی که دادی خوشحالم که دوستان قدیمم هنوز می تونن نظرات مخالف رو به خوبی بشنوند
منم ارزو می کنم بتونیم شفاهی صحبت کنیم در این موارد
اصلا چرا یه پست نذاریم و بحث کنیم نه؟
اما تو یادت رفت نظرت رو در مورد داستانک من بنویسی ... اون رو نخوندی ؟

Anonymous said...

salam azizam kheyli mamnoon k hamash behem eftekhar midi manam nemidoonam shaeresh keee ama khanadash googoosh jooname

Anonymous said...

اینو نوشتم و به هراچ نشون دادم. نظرش این بود که اینجا هندونه سمبل یک پارتنر یا بی اف سر سپرده هستش. نمی دونم. حتما شما و اون بیشتر از این چیزا سر در میارین

Anonymous said...

از این ترکیب رنگ لباسا خوشم اومد .

منم همون که باربد گفت .

خوب این هندونه که این همه دوست داشتنیه باید خیلی هم شیرین و ابدار باشه و در کل خوردنی !

: دی

Anonymous said...

آقا ما امدیم عذرخواهی کنیم از اینکه فکرای خوشمزه در مورد هندونه دوست داشتنی شما در سر پرورندیم !

خشایار said...

اه . حیف شد . من فکر کردم فقط خودم به فشن بودن این پست پی برده ام . اومدم فوری کامنت بذارم دیدم این آقای باربد قبل از من زدن تو خال . خانم سیدو هم که تاییدشون کردن . منم در پی اظهارات این دو عزیز : پست خیلی رنگی و زیبایی بود . هرچند هندونه قل می خورد ولی یه جورایی رنگ قرمز - صورتی هم به رنگهای آمده در متن اضافه میشه . نه ؟

Anonymous said...

کوتاه عزیز لطف داری اما دیگه کتکمون نزن!..نویسنده بودن یه چیزه...تعریف کردن و انشا نوشتن یه چیز دیگه

راستی اینو بگم که اینو که به هراچ نشون دادم و خوند کلی ذوق کرد. بهم گفت اگه داری از این چیزا می نویسی داری آدم میشی. گفتم دستت درد نکنه, کار من نیست

Anonymous said...

با این مو‌جودات هست که می‌شه زندگی کرد و ادامه داد

پویا said...

خیلی قشنگ و دوست داشتنی بود. ممنون از حسی که با داستانت بهم دادی

Frank said...

خیای خوب شد که دسته بندی کردید